Hur man tar kontakt
Var god skicka ett e-postmeddelande till contact@dohop.com – vi försöker att besvara alla e-postmeddelande inom 12 timmar.
Du kan också nå oss på Twitter: @DohopTravel – vi svarar normalt mycket snabbare där, så om det är brådskande, är Twitter det bästa alternativet.
Vi försöker att svara på meddelande på Facebook så snabbt vi kan, så du kan försöka nå oss där också.

Redan bokat?

Hjälp med flygbokningar
Om du har problem med en flygbokning, behöver ändra eller avboka, måste du kontakta flygbolaget eller resebyrån som skickade bokningsbekräftelsen.
Du bör hitta kontaktinformation på flygbolagets eller resebyråns webbsida eller på själva bokningsbekräftelsen. Eftersom du inte köper något på Dohop (vi hittar bara flygresorna), kan vi inte se din bokningsinformation och kan inte skicka tillbaka något till dig eller utföra några ändringar.
Hjälp med hotellbokningar
Om du har problem med en hotellbokning, behöver ändra eller avboka, kommer Booking.com att hantera allt för din räkning. Du hittar allt du behöver på Booking.com-kundtjänstsidan, eller kan du ringa dem direkt dygnet runt på +44 20 3320 2609.
Hjälp med biluthyrning
Vår samarbetspartner Cartrawler kommer att ta hand om alla dina frågor om biluthyrning. Du kan hitta mer information här eller ringa dem direkt på +353 1499 9600